Monday, February 7, 2011

SAYA DENGAN BARANGAN DARI EDAST...

Salam semua. 
lama raser tak update blog. rindu sangat.hehehee. tapi dah biler time kiter malah nak buat macam aner kan. kali nie entry berbau tentang dari barangan edast butik. aper yang aku suker adalah anak tudung syria. baru- baru nie ada penempahan dari kawan- kawan. fuh!! tak menang tangan raser. penat jugak kan jadi juru jual.hehehe. dan pada masa yang sama aku telah di mintak oleh kawan- kawab untuk buat demo cikit  iaitu cara pemakainyer. macam- macam lah. hehehe. terima kasih kawan- kwan sebab bagi support kat aku. dan terima kasih gak kat tuan shasril maizan becouz support me. ^ ^   bukan aper pom. lagipom ada yang fre hair nak cuber pakai tudung. xper2 kalu tak pandai. deng boleh ajar. aku nie bukan aper sajer nk cari pengalaman lagipom aku memang minat bab- bab macam nie jadi tak rugi malah menambahkan idea aku cara nk pakai tudung yang lebih senang dan simpler.



pink + lawn green anak tudung syria + selendang pink




bahagikan jadi 2. satu panjang dan satu lagi pendek




ambik yang panjang takdi dan selik dekat belakang . kemudian pin dengan jarum peniti





nie lar hasilnyer. senangkan.ehhehe. leh tambah aksesori kat ata paler...





antara len-len gambar adalah barangan dari edast butik. tak termaksuk gitar. gitar nie sdh. bhh jer, adik punyer. ^ ^



boleh di pakai jadi 2 layer.. ^ ^
^ ^












yang nie aku pakai satu pin jer . aku pakai pin jarum peniti. jadi tak rosak lar selendang. 




bye- bye ^ ^





p/s ambo bukan nok bangga. bukan nak gedik, bukan dok wak org len jelouse, bukan apo- apo gok. makacih!!



No comments:

Post a Comment