Wednesday, April 13, 2011

handbag

assalamuailakum  :)

hah. biler beg tangan dah jadi salah satu fesyen @ macam - macam style yang adeer sudah pasti menjadi kegilaan ramai. tak kira la tua ker, muda ker, remaja ker dan juga termasuk lah aku. makin banyak lah duet yang akan melambung. so entry yang sebrape hebat hari nie juz taip ala- ala pendek jer sebab kiter nak tido sak nanti. kiter baru jer balik dari kijer. still lagi jadi Mx dekat wad mahsuri (lelaki) so sangat lewat la balik dan tergesa- gesa kiter menunaikan solat zuhur. uhuhu.     =*)



ini beg saya berkenan sangat. takthu lar bper . mungkin colour atau shapenyer yang comey gitu.hehehe. yang nie tak ori pom tapi mahal sangat. duet poket maner cukup nak beli. emmm sedihnyer. simpan laa dulu maner tau nanti- nanti ader duet lebih ker nanti boleh lar kiter beli erkk. tu pom kalu ader lar.hehehe
 "n_




yang nie pom berkenan gak. harga pom ok tapi tak thu laaaa. cantik kan.






ohhh tidak!! hehhee. excited jer lebih.hehehe . yang nie cantik giler- giler. tak jenero deng dok mikir kat beg tu. uisssh. macam ingat kat pakwe plok. ^^. cantik tu memang cantik tapi maser tu aku dok like kawan aku punyer contest. kiter pom p lar try tengok per hadiahnyer. mak oiiii hadiahnyer memang best. kalu ak menang contest tu pahtu dapat hadiah free. gerenti senyum sampai terlebih telinga. free beb!!.





ah yang nie aku punyer. pi laen. maen jauh- jauh. cukup- cukup dah tengok tu. kiter dah punyer pom


p/s noraini mahadi bukan mania = aku suker colour merah bukan aku mania. orang mania suker colour yang terang like yellow taow.











No comments:

Post a Comment