Thursday, June 30, 2011

sharing the laughter together

Assalamuailakum ^^

Hi Hi Hi Hi Hi. Lame kan aku tak update. Yelah takde idea lah nak update apa. Daripada aku dok merapu meraban baik aku mendiamkan diri dan men-stalk blog blog kalian. Ha saspen tak? blog siapakah yang aku stalk? adakah blog kamu? ya kamu. ataw kamu? ataw mungkin jack & the bean stalk? jawapannya BeautifulNara. ha ha ha. best woh tengok gossip kat situ. Boleh tgk gamba fasha sandha isap rokok. gambar rebecca nur islam pakai baju kain tak cukup heee...Ya Allah terok prangai..haha anak sapa lah ni...

sedang dok syok- syok tengok gambar yang telah lama berada dalam simpanan lapi aku.. aku terjumpa gambar2. tetttt. maka timbul la ideal yang tak berapa bernas se- bernas beras cap buatan malaysia.











I love this picture so much !
There's something about this picture
the smiles, the laughs
came sincerely from the hearts.
enough said, a picture tells everything!
p/s frendship forever

1 comment: