Thursday, September 30, 2010

dia

dia  adalah tempat untuk aku bercerita
dia  adalah tempat aku menghilangkan bosan
dia adalah tempat aku mengadu
dia  adalah tempat aku mendapatkan semangat
dia  adalah tempat aku mencurahkan kasih
dia adalah tempat yang membuat aku gembira
dia  adalah teman yang istimewa yang membuat aku d hargai
dia adalah tempat yang sering membuat atiku sakit
dia adalah tempat aku nga dia sering bergaduh
dia adalah teman yang sering menasihatku
dia adalah tempat ku juga untuk mementingkan diri sendiri
dia adalah tempat yang sering mengabaikan diriku
dia adalah tempat yang aku mendapatkan kasih
dia adalah tempat aku untuk melupakan dirinya sekejap
dia adalah tempat aku yang sering mencari masalah

biler bercouple xda yang seindah bler kte dlam keaadan hapie.
berkongsi kegembraan bersma..talk n talk.. bler call xksah pom psal kdit
asal puas ati... rndu smua 2... kami jrang call.. apatah lg berjmpa.. jmpa? 
jrang2 sekali.. rndu smua 2... rndu nk date.. mkn sma2... jln sma2 pahtu citer 
psal msing2.. 
xda org couple bhgia skmo.. yg pnting jujur dlm bab couple..
rmai dah member taye aku.. npe kau bleh cple gtu lama.. entah.. 
jwapan dia mdah jer.. tp ssh nk buat bg org xbesa... jujur dan sbar... 
jujur dlm perhbungan...klu berkwan juz sbgai kwan.. anggap sebgai kwan
trima die seadanyer.. kcak ker.. hnsem ker..hodoh ker..cacat ker... trima die seadanya
andai jdoh die nga kte... psti ad kebaikannyer...
tme sdh lg... tmbah plok bler kte ngaduh nga die
mcm2 lar kte ingat... xsyg kte lar... ad org len lar... jgn panik!!!
klu si dia mmg syg kat kte,,, dia akan setia kta.. kalu x... get out frm my heart....
hahaha... jhat x...mmg dah lumrah org prempuan bler dia ngjuk..
sb die nk phatian dr org yg die sayang... klu xdgr khbar sehari... msti jiwa xsdp... duk pkir kot len
ak pom mcm 2 gak..hahaha.. mrah lar... npe snyap jer har nie..kan kan kan
mmg tu lar lumrah org bercouple
byk lg idea yang hndak di curah curahkan
tp msa 2 mmg jeles... 
ak mmg xpndai nk buat ayt pwer2... lgpn bru blajar la

buah cempedak d luar pagar..sdp plok cmpdak nie.. lpar la plok
ambil galah tlg jolokan
sya bdak bru blajar
kalu slah tlg tunjukan....:)
 

No comments:

Post a Comment