Sunday, October 17, 2010

CeRItA BaRu dAn SeNsAsi

ehhhh!!! aper yg bru dan aper yang sensasi .(',')  takde la cma nak kasi ayat tajuk tu power ckit.hehehe. hari nie ak update blog selepas baru blik kijer.hehehehe. pasal rsa rindu jer bler xnaip . lpas jer rendam uniform trus jer ngadap laptop. 


 nie gambar koya yg entah aper2. eh awok tu!!! nak ngorat bleh  (*.*)

wah!!! nk autograf bleh.. nk kasi kat nenek sya..ahahaha.
psal ak nie jnis yg ska mencba mcm2 tdung
 smpa ak bli tdung ada yang.xsmpat nak pkai konon nyer nk pkai s. slap hari blan ak wat hiasan jer

posing byak-byak beb. kasi lyan.. sebab ak xthu nak wat per. so ak snap lar byak2 gmbar.. fesyen terkini yg entah aper2 ak pkai. hahaha. xper la asal menjadi sdh..
  

korg rsa tak aper yg ak rasa. aper yg korg rsa yea. ak pom tak rsa aper2.hahaha.


sori la yea, ak sedut lbeh oksigen dari kau sb psal lubang hidung kan lbih bsar dari kau so jgn kau dok bangga sgat,hahaha.

hahahaa. per2 pom. thanx yea bca ak pnyer blog. ak pom dah nk layout dkpom. byak lg kijer kna bt. bye



No comments:

Post a Comment

There was an error in this gadget