Sunday, October 24, 2010

NuRsEs VS BoLa

ro coll atau nama len lapor diri. bosan hidup mcm nie. hari -hari kena ro coll. kalu tak ro coll mcm- mcm lak yg timbul. ad yg tak balik  ler tapi kekadang tu bagus gak ad ro coll sebab boleh mendisplinkan student- student nurse yg semmgnyer nakal ke tahap kritikal.hehehe . kalu tak ad ro coll dah mmg ak blik tido umah. zzzz :). mesti terlena d buai mimpi.hehehe. semalm ad perlawanan bola. kedah VS kelantan. waduh!! bising gilar . dgr diaorg bertepik , berteriak , arrrh mcm- mcm lah. bikin gua gila. kiteorg semalam masa ro coll kna d paksa ro- coll dpan pintu pagar kolej sebab warden mrah sbnyer mulut kiteorg tak berhenti - henti berckap. ala biasa lah kalu dah jmpa geng-geng.hehehe. aper lg. peyongkong kelantan yg semmgnyer diorg berbju merah . kalu dari jauh nmpak mcm semut merah jer.kih kih kih. sori tergelak ckit. diorg memggil kiteorg. misi- misi!! sakit nie misi. misi tlg lar.hahaha. kelakar betol diorg. hahaha. nmpak misi lbh famous dari bola. opppsss sori tergedik ckit.hahaha





aper pom 1-0 la gak semlm.hahaaha. kepda pemenang harap trus berusaha. dan yg kalah ad hikmahnyer. walpom ak tak minat sgat bola. ceh!!. tapi ak ambek thu gak.hahaha. terima kasih la kat roomte ak tu ska sgt dok cter psal bola. bola bola dan bola.
p/s mngkin kah ak prempuan yg beruntung :)

No comments:

Post a Comment

There was an error in this gadget