Monday, November 15, 2010

KANak- kAnAK iStimEwA

Salam semua!!!
 kiter org p pDk. best!!!!. mereka nie istimewa. aktive n teruja.kelakar pom ad gak. mcm2 kerenah diorg nie. mereka semua nie ad yg dah berumur. yg msih kecik pom ad gak... jom tgok gmbar.



kul 9 pg acara senam aerobik.. ak pom join gak..huhuhu. aper yg pasti. diorg xleh bersenam kat luar sb diorg sgt active. cgu diorg kater kalu sanggup nk kejar diorg xper gak. coz. i' joined.. tapi penat weh!! men 4 5 lgu diorg leh nari lg tapi ak dah pom kepenatan. tgok cara diorg nari mcm2 teknik. sakit perut ak. terima kasih korg buat ak hapie hr nie. ad video ak rekod tapi mlah r nk upload...hehehehhe. kalu korg tgok mmg bikin sakit perut smpa termuntah kat ctu..




ehmmm!!  kacak kan..hahahaha. ak pom xingat pom nme per.  sori ya. TAPI SYG oku. dia bgus tau. kiteorg ajak dia bergambar. mlu jer. siap berdoa lag. aper yg dia bca pom ak tak thu...


 


cari !!! cari !! ak !! ak d maner. si baju merah tu yg dok kat dpan mmg hensem. kalu tgok dri luaran die mmg perfect tapi syg die kurg peka. tapi best tau time die nyanyi. semua org dgr jd senyap jer. masa kiteorg smpai tu ( tak trun lg dr van). diorg dah tak sbar jer nmpak.. mcm teruja.hahaha. best sangat2.harp2 len kali nk p lg. nk maen2 nga diorg. nmpak tak adik yg pkai bju purple kat dpan tu. tu nkal ckit. nmpak jer ak ( bkn nk bangga tapi kenyataan) trus jer dok atas riba ak. eh budak nie. peliknyer..hihhihihihihi. yg baju kuning tu 24 jam msej jer. siap pkai 2 tpon lg. ak pkai satu jer. kalu dlu 2.hahaaha. sekrg dah satu lar.. PEACE!!




lpas tu singgah jap kat kdai kak sah. lapoR ! lapor!.. ahhaahha. alamak sign bord xcnt
 ik r tapi ak snap jer.hehehehe,. nie lar tempat nyer. jom! tak sbar dah nie nk merasa mknan yg d katerkan sdp tu. org pom boleh than gak ramai.. buleh sbar tak perut ak nie....





yg nie maggie cambo.. enmmm sdp bagak dong.... yg pasti perutku ttp knyg . PhN kater mknan nie sdp. hrga pom ok gak. best r. smpa abes ak melantak. mmg knyg gler r. senang ati yea kau perut... xrugi pom mencuber lgpom bkn selalu pom leh g free mcm nie. pengkalan kubur bknnyer dkat sgt. kalu tmbh nga jem lg lar.. bikin badan penat lar brooo. tapi best lg kat rantau panjang. lg byak pilihan... hrap dpat p gi lg...



hahhaha. lpas dah melantak kini tgu nk blik plak. bye2.. SO FUN TODAY!!!


p/s 15/11/10- umah kank2 istimewa   T____T

No comments:

Post a Comment

There was an error in this gadget