Sunday, November 21, 2010

KuaR

salam
komuniti xd so xbyak kijer yg d buat.
juz pendaftaran jer cbok ckit biasa hr ahad msing2 dah wat tarikh temujanji (TCA)
injection pom xramai coz kiter rilex dan lepak. 
pah balik petg tu kiteorg decide nk kuar p psar ryer nk cari barang2 ckit nk wat jamuan 
untuk last kiteorg d komuniti dan esok nk p umah warga tua dkat tumpat kelantan
emmm xleh imagine mcm aner la esok
..
jlan2 punyer jlan singgah jap kat avon
lmer dah xbeli barg situ
belek punyer belek 
ahhh aper lg beli lar barg tg nak tu
coz beli xd lbh dr 25 dah boleh jd ahli coz dpat la discount..hehe


like3 byak kali sb mcm2 barang ad

bukan untuk perempuan sajer. laki ad gak. benda yg paling suker eyerliner nga set butterfly. selain tu ad gak sabun mandi, losyen,bra, eyeshadow, lipstick dan macam2 lah. totallynyer barang2 ak ad dari avon..hehehe


siap ad discount. kalu jd ahli lg best. ma, akak ak nga adik dah lmer jd ahli ak jer yg terlambat. mcm2 kura2 jer...T_____T

p/s i like die punyer duta...hehe.
 aper pom i suker suker suker    T___T




No comments:

Post a Comment

There was an error in this gadget