Friday, February 11, 2011

GERAM! GERAM! GERAM! dan SANGAT GERAM.

entry kali berbaur tentang perasaan geram.
peraturan baru di kolej adalah. hujung minggu iaitu hari jumaat dan sabtu hanya leh kuar sampai kul 11 pagi.
maknernyer kul 11 baru leh kuar. cerok perut aku pagi. wooo~ wooo~ lapor
ayak! terasa diri teraniaya. maner taknyer. raser hidup dikurung macam penjara pulak.
woooo~woooo~ nak nangis bro. dah lar tak boleh makan sebab xleh kuar.
ohh!! rindu pada nasi kak wok.hahahahaha.
xkan nak makan magie kot. misi benda makan mangie. tak baek- tak baek. 
kalu tak makan pagi confirm aku masuk tandas pagi- pagi. 
sakit perut sebab tak makan.. lagipom aku nie ada gastric, alhamdulilah tak kronik. 
tak gak nak makan roti hari- hari. jeluak dah raser. roti benda aku tak makan
semua aku bedal.ahahahhaa.rezeki jangan ditolak..
aper yang penting nasi. nasi nga budu sedap gak kan, kasi naek jerawat.hehehehe

p/s... nasi oh nasi kenapa kau tak datang
macam aner aku tak datang
maner pitih kamu

No comments:

Post a Comment