Monday, April 11, 2011

tutorial ; HT (hanatajima)

assalamuailakum

kiter nie asyik pakai benda yang sama jer kan. bosan gak kan. time tu lar kiter raser nak cuber sesuatu yang baru kan. kali nie aspirasi dari HT. so orangnyer baru jer aku kenal. famous sebab die memang ader gaya especially bak- bak pemakaian phasmina. die juga yang mereka style pemakai phasmina untuk yuna. woooww. cukup hebat. emm aku pom kurang suker pakai phasmina sebab die panas @ kiter nie tak reti nak pakai...huhuhuhu ( deng baru jer nak belajar ), maser dulu laa tapi sekarang dah suker. hehehehe ^^.
tettttt. so aku try laa meng- inspirasi dari selendang yang telah ader dalam simpanan aku..jadi aku telah meng -adaptasikan phasmina keffiyah dan tiraikan di atas kepala aku. deng jadi lar. tu ader laa percubaan pertama buat aku. tak perlu membazir. cukup dengan kemampuan kiter. cukup dengan duet poket yang kiter ader. toksah membazir yea.



















noraini mahadi (NM) bercakap tentang HT dengan phasmina.

p/s lepas nie ader lar orang kater kat belakang. pot pet pot pet. kiter bagi ilmu supaya hang belajar. lepas tu mula mari dekat kiter nak suh kiter ajar. peace.. tipu jer.. wekkk.

No comments:

Post a Comment