Friday, October 15, 2010

sEmBaNg- SeMbAnG sUbuh

awal tau ak bgun hari nie. lpah solat subuh terus jer tak tido. bgus tak bgus tak. baek ak puji diri sendiri sebab tak ad orang nak puji ak. betol kan ak ckap.hahaha. no kmen. kali nie ak punyer entry macam- macam cter sb ak pom tak thu aper ak nak cter. so mcm2 lar cter, ada paham tak sama tu aku ckap. ak sendiri pom tak paham.  



nie wad ak first on night. cantek kan tapi wad nie kecik jer. nie wad first klas . ad best sebab berekon. lgpom patient tak rmai sgt. byak betol dugaan kijer on night. fuhhh!!! semoga ALLAH memberkati ak sma itu dengan kawan ak. AMIN

 nie kawaan sekijer nga ak. pnat kan. mluk la kijer kan. kna berjaga plok sepanjang mlm.ehhh!! kucing. mlah punyr. bangun!! bangun!! dah kul 4 pagi nie.. p ambek observation plok. bangun ak kater. cepat lar teman ak. ak tkut lar sebab ak mmg penakut.hehehe

 die tak nak kasi pecah psal cermin tu mhal.so ak pon snap la gmbar nie. tapi ak tak rasa plak diorg takut cermin pecah. korang nak thu ker. ak thu nie. sebab diorg tak nak jadi penghalang . yela kan. tgok mk diri sendiri. penting tu tau. kot2 ad taik mta ker.hehehehe.

contohnyer mcm nie. penting tu tau. i snap u. u snap me back.aishh!! crazy betol lar. tgk!! ayat pom dah rojak. i can see u coz u can see me..

 aishh!!! rindu kat ank sedara la plak. mohd daniel hakim diberi nma.rinduuu kat die. rinduuu nga mcm2 kerenah die. rinduuu semua tu. nak wat mcm aner kan . dier la satu-satu ank sedara ak. hrap ryer haji nie dpat jmpa nga dier. hrap sgt

 hari tu die dah nak blik dah kat jhor. sedih tau. pasal ramai sgt nak ikot hari tu coz terpaksa la gna 2 buah keta. satu ma bawak dan satu lagi ayah yg bwak

enjoy d ujung minggu sma itu hilang tesion. kami madi dah cuci mta. cuci mta?. no komen .hehehe. best hari tu. madi rmai2.hahaha. tapi yang sedih hari tu. ak hampir lemas. mjur ler xjd aper.hehehe

 aper motif!! muka poyo mcm kau tak thu per. blah lar.hahaha. chubby tak ak. sekrg nie chubby lg tak. kelu lidah ku nak berkater2.hehehe. msa form 4 berat ak 47kg dgn ketinggian 157cm. sekrg dah umur 20. berat 44kg kalu tak mkn trun sekilo pah mkn naek balik. bertuah kau punyer perut. tapi ketinggian tak berubah. tetap sama mcm dlu.
ok lar.. xda per nak ckap coz thanx r bca ak pnyer entry. (>.<)

No comments:

Post a Comment

There was an error in this gadget