Wednesday, November 24, 2010

RUmAh OrG TUa ~ part 2

salam semua alloooooohhh!!! hahahaha
sambungan yg pasal mlm punyer citer.. so semalam xleh nak upload picture sebab dah mmg comfire pic kiter snap byak2.. hrap-hrap bleh la upload picture hr nie.... insyaallah

ini lah suasana umahnyer. bilik yang d sediakan adalah simpler dan selesa bagi warga tua yang dok sorang. tapi kecik jer. maser masuk kat tempat tu maksudnyer masuk bilik umah diorg. aku tgok katil , dapur pom ad disediakan jgak. tapi yang pastinyer atap umah agar terdedah dari bilik ker sebelah bilik confirm boleh mengitai.. ayakkk!!. tapi kan tentunyer nyamuk adnyer sebab kebanyakkan mereka mengunakan kelambu. mereka nie agar sensitif so kiteorg terpaksa berhati2 semasa berckap so kalu diorg suh mkn kena mkn tau xpsal korg bikin mereka sedih.. tapi biler korg dah tua esok2 confrm korg akan merasa jgk kan termasuklah ak jika umur nie panjang..... tettttt

simpler adalah hidup... T___T..... bayangkan hidup ada anak. anak yg dilahirkan dengan rahim sendiri tapi kehidupan ini ibarat  tidak mempunyai anak. ank yang tak mampu mengingatkan kiter bertanpa mereka merindukan anak2 mereka tapi kenapa mereka sanggup buat begitu

tapi yg paling unik. setiap umah tu ad nmer pemilik yg merderma.. so gmbar dah xleh upload.. ingatkan nk tunjuk..hehhhee.. nak wat mcm aner..
satu lg tempat yg kiteorg pi adalah  tasik. mcm yg cter semlm. tasik tu xckup indah d pandang..hehhehe. penyelia yg jga tempat tu tak galakkan sgt kitorg bergalok ( bhasa kelantan plus besut). tempt tu di katakan ad buaya. ekkerr seraam sejuk plok. 
lpah tu kiterorg p pantai seri tujuh..owwhhh baru thu kelantan nie ada tempat best.. so lpak2 kat ctu jap.. ader yg best biler ad tempat mainan.. mcm budak2 jer msa tu. ak rsa excited sbnyer rindu sgt zaman kcik dlu.. zman hingusan d maner hingus tak reti nak lap..hahah. uweekk pengotor kau... tapi maser tu leh maen kejap jer. sebabnyer dah nk balik. hari nie dah rasa penat sakang.. maner taknyer jaln-jaln tu mmg jalan sguh..hahahaa.
pahtu lepak jap kat tepi tasik. fuyoohhh ad show.. pkit bukan-bukan lar tu. ayak.. ad kuda dok madi lar... tak abes lg ckap... mandi nga tuan die lar.. hahhaaa.. pahttu aper lg snap lar picture.hehehe.
so gmbar tak boleh nk upload.. sori...plah tu aper... lpah tu balik lar..hahaha.. tertido atas van sebab penat sangat..hahaha

p/s malah dah nk cter sb gambar xleh nk upload... ;(

No comments:

Post a Comment

There was an error in this gadget