Tuesday, November 23, 2010

RUmAh OrG TUa ~ part 1

salam semua
today nak update pasal p umah org tua.. bez giler. biler tgok diorg sgat sedih lar. makner taknyer. ada di antaranyer anak2 mengabaikan mereka. sedih sgat2. esok2 kiter pom mcm tu jgk ker. hrap2 xlah. org kater kalu kiter buat mcm tu gak kat m n ayah kiter. esok2 ALLAH blas balik. xnak buat mcm tu. ak sayang diorg. sayang ma n ayah sgat2. love u all.
kali tempat yg kiter org p agak berlainan tapi cantik dan luas. siap ad tasik lg tapi merbahaya tau.  tapi yg agak pelik tempat xda sempadan maksudnyer xda pagar.. tgok lar umah kiter kan. tentu ad kawasan gak kan. tapi tempat nie pelik ckit. tempat yg sunyi dan tenang. maser kiteorg p hari tu. tak ramai sgt warga emas yg ada. ada yg xdatang lg sebab masih beraya aidiladha. rayer korban kan. mesti kena makn daging bayak2 kan..hahahahaha. kehidupan mereka agak teratur. mcm biasa pagi2 mesti solat bersama dekat masjid dan mengaji bersama2. kami bawak sedikit buah tgan untuk diorg. dpat lar jgak mereka merasa kan. tgok diorg pom mcm hapi jer biler kiteorg datang. biasanyer diorg nie suker panggil kami misi tapi memandangkan kami tidak pakai unitform hari tu so diorg pom xberaper cam wlopom dibawak oleh PHN...hehhehee.. mser kiteorg masuk bilik diorg agak sempit lar tapi dah mmg sesuai pom unuk seorg yg dok. mesti kesunyian kan. tapi yg nie kiteorg p umah org tua perempuan jer. yg laki tak sempat nk p.

ayak!!! nk upload gambar xboleh lah... xthu lar nper????.. ad msalah teknikal ckit
berbalik cter xd semmg nyer best especially mser dok kat tasik. air xcomey tapi permandangan agak ok.... ak ulang agak ok yea...

p/s sambung esok lak... ngatuk lar... esok kijer pagi.... esok ad jamuan kat kkpc EMMmm lapor2

next update

No comments:

Post a Comment

There was an error in this gadget