Saturday, March 26, 2011

assalamuailaikum =)




hai guys. maser aku ngah me- update blog. terasa begitu penat. penat sangat sebab baru balik paktikel di HRPZ II. sekarang nie aku ngah paktikel di wad mahsuri iaitu wad lelaki so wad tu sangat- sangat- sangat sibuk. kadang- kadang tu tak semapat nak pi makan. tengok jam dah kul 12 tengahri. perut pom menjerit ( weh!! aku lapar nie) - kater perut aku. pandaikan perut aku cakap.hehehe. ok lar sebenarnyer aku tulis entry sebab nak ucap hepi besday besday member aku yang ker 21 tahun. jap jer kan. tup tap tup tap dah 21 tahun. dan besar pom kiter. kan kan kan betul tapi perangai jer still tak mature lg.uhhhhaaahh



sori yea.. gambar tuler jer sebab??????????? AHHHH lantak lah. malah raser nak cakap.hehehehe.
yang di tengah~ siti rohayu ropie, asal kedah. 
HAPPY BESDAY YU, moga panjang umur...^^

p/s sekian terima kasih   +_o

No comments:

Post a Comment

There was an error in this gadget