Friday, March 11, 2011

seriously i like green colour ~ peace

hai para blogger. hari ini aku bangun di awal pagi sebab nak update blog. ummhhh soundnyer macam malas jer nak update. kalu aku tak update blog nati ada orang marah.hehehehe, kalu aku update pasal perjualan dari barang- barang edast nati ada orang kebosanan.hehehe. sori awak ^^. so berbalik pasal saya suker colour green. maksudnyer aku lebih suker colour pucuk pisang. cantik and warnanyer pom kelihatan ceria tapi tak lah seceria tuannyer, ^^.



but something mood seseorang tu akan berubah gak ker colour yang laen so people is not perfect. T___T.
 nak dikaterkan colour hijau tu satu kegemaran tak lar jugak cumer time- time bler terkenan contohnyer. eh cantiknyer baju dah lar clour purple.. betul tak. seriously tayer lar diri sendiri. tapi aku tak tahu aper pndangan orang biler di tengok yang seseorang tu suker clour green. ^^



wow!! but i not perfect like fatin liyana. i like her style and collection shwals and rebben. i want to be like her but i still remember i just  BUDAK BIASA. :).. 



emm. buat muka seposen.. mak!! pipi temban oooo... :(


 make-up jangan lebih pahtu paksa orang tu puji. ^^


p/s  SAYA JUZ BUDAK BIASA T_______T

No comments:

Post a Comment