Tuesday, November 23, 2010

I'M sIcK

salam semua alllooooooh..hahahaa
jgan jd mcm ak xshat pom smpat lg layan fb nga blog..hahaha
tu aku punyer pasal...hahaha. ok nk cter keadaan ak hari nie
sejak semlm lg tak sihat. mcm tak sedap badan jer. 
kak aku kater aik misi pom sakit jugak ker
oikk aku nie manusia tentulah mdah nak sakit.
good question.hahaha. semalan dak telan PCM 2 bijik.
menjadi gak tapi aku tetap berselimut likot gak. sejuk sgat lar semalam
hehehe. semalam pom msej nga org tu ala cincai jer sb sakit paler nga lenguh2 badan. xtahan sgat.
lpas tlan PCM terus tertido.. aku nie baru jer lpas baek nga selsema
nie pom 2 x kali dah baek. 
selsema pertama berjangkit nga geng pasal imuniti badan aku nie lemah. 
mser tu nga exam. sok sek sok sek gak r dlm dewan tu. nsib baek lar ad tisu...thank yea kau tisu
selsema yg kedua pasal terkena ujan
maser tu baru balik kolej. ma kater nk mkn x
aku kater xnak. perut kenyg lg..
ayah mrah... pot pet sb ak mkin krus. ak slam n cium diorg trus naek bilik
pahtu ma call suh trun jap
maser tu ujan. ikot ati mlah gak nk turun sb ujan lbat sgat
ma nga ayah bg nasi ayam.. ayakkk 
mlm tu dah start selsema. terus telan piriton nmpak bantai trus tido sb ubat tu mmg ngatuk beb.
tapi hari nie dah start nak deman.
sb roomte ak selsema dan geng ak ngah dman sb berjangkit kot
ingatkan biler dah tlan panadol dah ok.
bgun besok ad rasa pening
mser dok kijer komuniti aku rasa tak shat badan jer. lenguh2 seluruh badan
nak muntah pm ad gak. emm pah tu ak mintak member ak tman jap ak kat bilik
aku takot dok sorg. nk rehat jap . sakit badan mmg giler r xd. perot pom kosong. mkn  kueh pg xd pom xebes sebabnyer anoreksia.. lpah tu mmber ak bg PCM nga roti. alhamdulilah ad selera ckit. 
lpas tlan jer ubat xd rasa ok jer event pening tu ad lg.
so ptg nie dah ok ckit smpai blog ak boleh menaip lg..hehhee.
mkn pom dah ok..

p/s thank kepada geng2 atiq, nad, munirah, shi, nani, sue, mirah mamat. mirah mat nor, mimi, emi sb care pasal aku
p/s bab mkn ubat ssh ckit itupom kalu terpaksa..hehehe
p/s thank reading my entry

No comments:

Post a Comment