Tuesday, June 21, 2011

peragai teruk yang malas nak layan

Assalamuailaikum      :)

sah aku sekarang menjadi malas. malas ketahap tak buleh nak di ubati.hahaha. betul ker?. sekarang nie aku macam loser? kenapa? sebab kerana sikap aku sendiri. semenjak cuti sem 2 minggu and duk umah. aku menjadi sangat malas. malas nak masak atau nak buat per2. tu r kijer aku. maser kat kolej ader gak kerja aku kat sana. ader jer rase benda yang kena buat. tu lar  ini lar. aku raser macam motivated cikit. ade jer kijer nak update blog. kira balance la jugak kehidupan seharian aku.  ini sebab duk jauh nga family hidup kena berdikari tapi biler call mum mesti nak ngis.. wuaahhh. belum aper dah nak ngis.hahaha.

tapi sekarang kehidupan aku menjadi sangat tegar. harap tak berpanjangan. tak suker hidup dalam keadaan malas sebab busan. rase macam orang loser jer. hehehe. sekarang aku banyak tidur. kalu tido pom mesti lama- lama. kalu tak tido pom mesti mengelamun melayang entah  kemaner. kalu mengelamun dapat jumpa Dr siti nurhaliza xper la jugak. suker buat kijer lama- lama. melantak macam - macam makanan sampai distended aku punyer abdomen. sekarang otak ngah pening sebab study back CPR belum lagi. pasal ubat pom banyak lagi kena hafal. totally buang maser.

Bukan itu saja, aku juga mempunyai tahap ignorance yang tinggi. kalu ader orang call, mesti tercari- cari phone maner la ku letak sebab aku xkisah letak kat maner. kalu ader miscall malas jer nak call balik. kalu jawap acuh tak acuh.hehehe. memang pemalas!!. satu kes yang lagi teruk biler hanset xder bateri. alamak punyer malas nak pi cas bateri. mula gelabah biler time nak call atau reply sms. nasib baek kat tangan ader 3 butir bijik hanset untuk keselamatan. oleh tu, aku kena BERUBAH

No comments:

Post a Comment